Mekomera Verkstad logotyp

MEKOMERA

Verkstad

SERVICE

FILTER
OLJOR
VÄTSKOR

45 % rabatt på service
Dagar
Timmar
Minuter
Sekunder

Vi jobbar fackmannamässigt med alla märken

Enligt biltillverkarens riktlinjer

3 års garanti efter besök

Nöjdast kunder 2024

Premium reservdelar

Antal bokade fordonsservice
0

Om bytesintervallen för oljebyte är “3000 mil eller 12 månader” så är det alltså antingen milintervallen eller årsintervallen som man ska utgå ifrån – det som hinner före. Hinner man köra 3500 mil på ett år så byter man med andra ord olja innan 12 månader har gått. De som pendlar långa sträckor byter olja 2 gånger om året. Men 95 % byter olja enligt årsintervallen.

Detta exempel gäller inte bara oljebyte, utan alla servicevariabler (oljor, vätskor, filter, remmar) som har 2 alternativa intervallenheter: km eller mån.

BE OM DITT PRIS

SVAR INOM 1 TIMME

Kampanjen går ut vid månadens slut

Dagar
Tim
Min
Sek

VAD INGÅR I BASSERVICE?

Mekomera Verkstad utför enbart ett fackmannamässigt servicearbete enligt biltillverkarens rekommendationer.

Detta innebär även att du även bevarar din nybilsgaranti om du fortfarande har det.

Vi utför service på alla bilmärken.

I basservicen ingår:

  • Motorolja
  • Oljefilter
  • Säkerhetsinspektion – 80 kontrollpunkter
  • Serviceprotokoll – detaljerad servicerapport

VAD ÄR DAGS FÖR MIN SERVICE?

Utbytesintervallen, dvs. när det är dags att byte ut filter/oljor/vätskor utgås ifrån fordonstillverkarens rekommendationer.

Vet du inte vad som måste bytas ut utöver basservicen kan du ställa frågan till oss i tidsbokningen, så hjälper vi dig.

Nedan ser du alla servicerekommendationer av din biltillverkare.

Över 600+ omdömen på Google
0 +
I snitt 4,9 stjärnor totalt
0

Din närmaste verkstad

Mekomera Verkstad logotyp

MEKOMERA

Verkstad

SAMMA JOBB FÖR MINDRE PENGAR

Så behandlar vi dina personuppgifter

Vi värnar om din integritet och strävar alltid efter att skydda dina personuppgifter på bästa sätt.

När du godkänner behandlingen av Mekomera Verkstads personuppgiftspolicy så godkänner du bland annat SMS- och mailutskick i kommunikationssyfte, vilket inbegriper viktig information såsom bokningsbekräftelse och dylikt, och även i marknadsföringssyfte.

VARFÖR BEHANDLAR VI PERSONUPGIFTER?

Vi behandlar dina personuppgifter i syfte att kunna hjälpa dig att boka tid för service eller reparation i någon av våra egenägda eller samarbetande verkstäder. Den verkstad du har valt kommer att ta kontakt med dig för att slutföra bokningen. Behandlingen är nödvändig för att kunna fullgöra avtalet och utföra bokningen.

VILKA UPPGIFTER BEHANDLAS?

De personuppgifter som behandlas är namn, kontaktuppgifter, information om önskad service eller reparation, samt information om ditt fordon. Men även om dina kontaktuppfiter.

hur länge sparas uppgifterna?

Vi sparar dessa uppgifter tills vidare och överlämnas inte på något sätt till en tredje part, såsom försäljning av data till telemarketingbolag.

Vill du veta mer om hur vi behandlar dina personuppgifter kan du läsa mer här: Integritetspolicy